ja

Moje zdjęcie
71, dolnyśląsk, Poland
to bardzo proste lubić i podziwiać rzeczy piękne. ~ spróbuj z brzydkimi.

20090425

bez tytułu

nie wiem dziwne samopoczucie nadchodzi zwraz falą skurczów podbrzusznych. przychodzą jakieś e maile e semesy e gówno zwala się na mnie z każdej strony. oglądam zdjęcia różne w internecie i te z piątku i w ogóle nic do mnie nie przemawia ani nasza moja klasa po raz ostatni ani cycki steczkowskiej na pudelku po rzekomo x operacjach. czuję się spuchnięta jak muminek myślę o odpisywaniu. którego mi się nie chce którego nie mogę którego zapomniałam. trochę też zastanawiam się dlaczego ostatnio zdarza mi się często przerywać rozmowę w środku i nigdy jej nawet nie kończyć albo nawet w ogóle nie zaczynać albo w ogóle iść sobie nawet gdzieś czy zaczynać z kimś innym i też nie kończyć rozmowę. myślę sobie też że wcale nie chce mi się kończyć tej szkoły którą skończyłam i studiować czy nie studiować i pracować czy wyprowadzać się z domu czy sprzątać płacić rachunki czy coś także innego inne czynności typu musisztozrobić. zastanawiam się też w ogóle nad różnymi interakcjami z ludźmi i nad wpływami właściwie to nie dochodzę do żadnego wniosku. śmieszne te zdjęcia właściwie to nie chce mi się ich przeglądać.


ZDJĘCIA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz