ja

Moje zdjęcie
71, dolnyśląsk, Poland
to bardzo proste lubić i podziwiać rzeczy piękne. ~ spróbuj z brzydkimi.

20091102

TĘSKNOTY


oglądam na płytach stare zdjęcia i porównuję moje życie ze zdjęć z obecnym i czego mi przez ostatni rok brakowało to chyba wkleiłam. ogólnie taka refleksja mnie naszła, że strasznie dużo rzeczy odleciało w kosmos sobie bez pytania i zgody, na ten przykład chusta z ostatniego zdjęcia raz w jednym hipermarkecie wyleciała mi przez rękaw w wyżej wspomniany kosmos... jakieś rzeczy, miejsca, ludzie i istotki, z którymi nie mam kontaktu z różnych powodów zagubienia się w kosmosie z powodu tego to troszkę smutno mi się robi, taki nastrój dziwny, że wszystko przemija i prawda jest taka, że nawet mi w ciągu tego mniej więcej ponad rok nie przeszło by przez myśl prawie ani razu nic co było i uciekło gdyby nie te zdjęcia. trochę odnoszę wrażenie i boję się, że to może jakaś klątwa, że mam taki aparat jak zrobię zdjęcie czemuś, komuś, w jakims kontekście to wtedy ze zdjęcia postać czy rzecz znika...

2 komentarze:

  1. łał jak milo ze umiescilas moje zdjecie.

    zawsze wygladam tak p a s k u d n i e.

    OdpowiedzUsuń
  2. To takie głupie, że się to i tamto urywa z biegiem czasu. I to chyba nie jest kwestia aparatu nawet.

    OdpowiedzUsuń