ja

Moje zdjęcie
71, dolnyśląsk, Poland
to bardzo proste lubić i podziwiać rzeczy piękne. ~ spróbuj z brzydkimi.

20100608

,

sa rzeczy, ktorych czasami po prostu nie chce wiedziec tak bardzo mocno, ze kiedy mimowolnie sie o nich wspomina, zamieram. kolejne odkrycia sa coraz bardziej ciazace, ze nie wiem gdzie podziac swoje cialo, miotam sie. niby nic, ale sa rzeczy, ktore mroza. troche moze byc pocieszajace, ze jednak istnieja jakies uczucia, bo strach przed ich nieobecnoscia jest porazajacy. tylko co to za roznica kiedy i tak czuje sie porazona. slysze jak pada deszcz i mam ochote padac razem z nim, uderzac o chodnik. tez zabawne, ze akurat tutaj taka pogoda. jest mi zimno, ale nie mam ochoty sie ubierac. jestem glodna ale nie wiem czy mam ochote jesc.
smieszne, ze moja siostrzyczko mialas duzo racji w tym co powiedzialas.

but now i'm stronger than yesterday.


wiec niech bedzie tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz